Jak pracujemy
Nasze praca to trzy filary, których podstawą są: wywiad, diagnoza i informacja, działanie.
Wywiad
Klienci bez wyjątku oczekują rzetelnego podejścia i dokładnej informacji zwrotnej. Dlatego pierwszym punktem zawsze będzie krótki wywiad na temat zauważonej usterki. Często wysłuchanie Klienta już naprowadza nas na właściwe tory dalszej diagnozy, a następnie naprawy.
Diagnoza i informacja zwrotna
Nasz serwis wyposażony jest w nowy, markowy sprzęt diagnostyczny wysokiej klasy. Dzięki temu jesteśmy w stanie przedstawić Państwu możliwe przyczyny usterki i wycenić koszty naprawy.
Dzięki położeniu szczególnego nacisku na diagnostykę auta, uzyskują Państwo rzetelną informację zwrotną. Wiedzą Państwo co dzieje się z samochodem, jaka była możliwa przyczyna usterki i w jakim terminie naprawimy Państwa samochód.
Działanie
Działanie jest ostatnim punktem naszej pracy. Znając jej zakres i oczekiwania naszego Kliena możemy przystąpić do naprawy samochodu.
Przypominamy, że w naszym serwisie uzyskują Państwu również pełną pogwarancyjną obsługę eksploatacyjną.